روز مرگــــــــم

شــــكـــســــت عشقي

˙·٠•●♥ ME & MY REAL LOVE ♥●•٠·˙ DOOSET DARAM YEGANE ESHGHAM

روز مرگــــــــم

روز مرگــــــــم هر که شیــــــــون کند از دورو برم دور کنیـــــد

 

همــــــــه را مست و خراب از مــــــــی انــــــــگور کنیــــــــد

 

بـــــر مــــــــزارم مگذاریــــــــد بیاید واعـــــــــظ

 

پیر میخــــــــانه بخواند غزلــــی از حافـــــــــظ

 

روی قبــــــرم بنویسید وفـــادار برفـــــــت

 

این جـــــگر سوخته خستـــــه از ایــــــن

 

دیـــــــــــــار برفـــــــــت



نظرات شما عزیزان:

hamed
ساعت13:26---10 فروردين 1391
سلام من مدیره وبلاگ دخترپسر ایرونی بیاید تو هستم.من اهل خرم اباد زیبا هستم خوشحالم که با بچهای کودشت همکاری دارم.دااش به ماهم سر بزن.باعث خوشحالیم مووه. بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 9 / 1برچسب:, ] [ 7 PM ] [ ♥●•٠·اصغرحاجي پور ♥●•٠· ] [ ]